Wednesday, September 02, 2009

T.I.M.E - 遗失的时光

我,忘记了我原来也有过幸福的日子

翻阅相簿,很难相信相片中笑得灿烂的小孩,是我

曾经我也是个小孩,过着无忧无虑的生活

现在,这些人事物都消失到七七八八了

人,走了,即使我不愿接受

事,随着时间在我记忆中慢慢淡化了

物,早也被放逐到回收站

I wish that

I was the little Peter

I wish that

there’s a Sir James in my life

and I wish that

I can be in Neverland ’til ever

No comments:

Post a Comment